Medlemsfordele

Gratis medlemskab for hvalpekøbere
Alle hvalpekøbere hos KSS-medlemmer tilbydes et års gratis medlemskab af klubben. Tilbuddet gælder fra 1. januar 2023. det betyder, at hvalpekøbere også kan få andel i de klubtilbud, vi er i fuld gang med at etablere.

Hvalpekøberen er medlem kalenderåret ud. Hvis en hvalpekøber indmeldes efter 1. november, får vedkommende næste års medlemskab med – også gratis. Desuden giver et medlemskab hvalpekøbere/deres opdrættere mulighed for at benytte nogle af de hvalpepakker, vi arbejder på højtryk for at få udarbejdet.

Hvalpe- og opdrætterpakker på vej
Desuden giver et medlemskab hvalpekøbere/deres opdrættere mulighed for at benytte nogle af de hvalpe- og opdrætterpakker, vi arbejder på højtryk for at få stablet på benene i løbet af 2023.

Blandt andet arbejder vi på at få etableret tilbud om hvalpemotivation tre eller fire steder i Danmark (i første omgang).

Det er til at begynde med hvalpetræning, der er målrettet vores medlemmer og hvalpekøbere, senere håber vi at kunne etablere træning for alle andre hunde.
Vi vil også gerne lave pelsplejekurser til hvalpekøbere samt udarbejdelse af videoer til formålet.

Sponsorer
Der arbejdes også på samarbejdsaftaler og medlemstilbud med forskellige udbydere af udstyr/foredrag ol. til hundene og deres ejere.

I hører nærmere, så hold øje med siden!

dkk fci agria drclauders